Marketinško Istraživanje
po mjeri klijenta
Pružamo široki spektar marketinških istraživanja kako bismo podržali razvoj i primjenu marketinških strategija.
Percepcija robne marke (brenda)
Zadovoljstvo i lojalnost korisnika
Prepoznavanje robne marke
Testiranje inovacija i proizvoda
Orijentacija robne marke
Imidž robne marke
Testiranje projekta
Kontinuirane studije
Efikasnost akcija oglašavanja
Put kupovine korisnika
Analize letaka i kataloga
Osobnost
Javno mnijenje
Segmentacija
Izlazne ankete
Analiza pogleda i korištenja proizvoda / usluga

Percepcija robne marke (brenda)
Procjenjujući imidž poslovanja, u mogućnosti smo procijeniti što treba promijeniti da bi se poboljšala percepcija robne marke, kakav je vaš poslovni položaj u usporedbi s vašom konkurencijom te kako vaši korisnici i korisnici konkurentskih proizvoda i usluga doživljavaju robnu marku vaše kompanije.
Prepoznavanje robne marke
Kako bismo odredili prepoznatljivost robne marke, mjerimo i pratimo kapital robne marke, što nam daje sliku rasprostranjenost utjecaja robne marke.
Orijentacija robne marke
Orijentacija robne marke se odnosi na potencijal robne marke u odnosu na njegove konkurente. Ovi će vam podaci pokazati koliko potencijalnih korisnika vaših proizvoda i usluga je na tržištu, a koliko korisnika razmišlja o upotrebi konkurentskih proizvoda i usluga.
Imidž robne marke
Kontinuirano mjerenje prati kako se slika kompanije mijenja tokom vremena, sugerirajući prilagođenu komunikaciju zasnovanu na podacima kako bi se povećalo povjerenje i lojalnost kupaca.
Kontinuirane studije
Kontinuirane studije pomažu kompanijama da mjere i prate svijest o robnoj marki, zadovoljstvo kupaca i njihov odnos tijekom vremena, kao i da identificiraju trendove i velike promjene na tržištu.
Put kupovine korisnika
Identifikacijom svih dodirnih točaka korisnika i vašeg proizvoda ili usluge, pronaći ćemo najveće razlike između očekivanja korisnika i stvarnog iskustva te osmisliti idealan put kupovine.
Osobnost
Oblikovanje osobnosti vam omogućava bolje razumijevanje tipičnih korisnika vaših usluga i proizvoda te uspješnije kampanje jer će se proizvodi i komunikacija razvijati s korisnikom i njegovim potrebama.
Segmentacija
Kroz statističku analizu dijelimo (potencijalnog) kupca u različite grupe na osnovu njihovog socio-demografskog profila, životnog stila, korištenja robne marke, iskustva i potreba.
Analiza pogleda i korištenja proizvoda / usluga
Analizom vaših stavova možete steći uvid u odnos kupca prema vašem proizvodu ili usluzi, odgovoriti na pitanja tko, što, kada, gdje i kako se koristi vaš proizvod ili uslugu te da li je vaša konkurencija popularnija u nekom segmentu.
Zadovoljstvo i lojalnost korisnika
Istražujući zadovoljstvo korisnika, koje ćemo dizajnirati uz pravu kombinaciju mjernih sistema za vas, saznat ćete u kojoj mjeri vaša ponuda zadovoljava očekivanja kupaca te kako prilagoditi vašu ponudu i komunikaciju u skladu s tim.
Testiranje inovacija i proizvoda
Testiranje povećava vjerojatnost uspjeha vašeg proizvoda ili optimizira već dizajnirani proizvod. Analize također procjenjuju potencijal uspjeha novog proizvoda.
Testiranje projekta
Prije lansiranja proizvoda/usluge na tržište testirajte ga. Pomažemo vam identificirati potencijalne slabosti, pridobiti potvrdu prednosti i uporediti ih s konkurentima.
Efikasnost akcija oglašavanja
Prethodno testiranje oglasa vršimo kako bismo optimizirali i izmjerili utjecaj oglasa nakon završetka kampanje, ocjenjujući performanse prepoznavanja i pamćenja poruka, utjecaj na prednost robne marke i promociju odluka o kupovini.