Marketinško Istraživanje
po mjeri klijenta
Pružamo široki spektar marketinških istraživanja kako bismo podržali razvoj i primjenu marketinških strategija.
Percepcija robne marke (brenda)
Zadovoljstvo i lojalnost korisnika
Prepoznavanje robne marke
Testiranje inovacija i proizvoda
Orijentacija robne marke
Imidž robne marke
Testiranje projekta
Kontinuirane studije
Efikasnost akcija oglašavanja
Put kupovine korisnika
Analize letaka i kataloga
Osobnost
Javno mnijenje
Segmentacija
Izlazne ankete
Analiza pogleda i korištenja proizvoda / usluga
Percepcija robne marke (brenda)
Procjenjujući imidž poslovanja, u mogućnosti smo procijeniti što treba promijeniti da bi se poboljšala percepcija robne marke, kakav je vaš poslovni položaj u usporedbi s vašom konkurencijom te kako vaši korisnici i korisnici konkurentskih proizvoda i usluga doživljavaju robnu marku vaše kompanije.
Prepoznavanje robne marke
Kako bismo odredili prepoznatljivost robne marke, mjerimo i pratimo kapital robne marke, što nam daje sliku rasprostranjenost utjecaja robne marke.
Orijentacija robne marke
Orijentacija robne marke se odnosi na potencijal robne marke u odnosu na njegove konkurente. Ovi će vam podaci pokazati koliko potencijalnih korisnika vaših proizvoda i usluga je na tržištu, a koliko korisnika razmišlja o upotrebi konkurentskih proizvoda i usluga.
Imidž robne marke
Kontinuirano mjerenje prati kako se slika kompanije mijenja tokom vremena, sugerirajući prilagođenu komunikaciju zasnovanu na podacima kako bi se povećalo povjerenje i lojalnost kupaca.
Kontinuirane studije
Kontinuirane studije pomažu kompanijama da mjere i prate svijest o robnoj marki, zadovoljstvo kupaca i njihov odnos tijekom vremena, kao i da identificiraju trendove i velike promjene na tržištu.
Put kupovine korisnika
Identifikacijom svih dodirnih točaka korisnika i vašeg proizvoda ili usluge, pronaći ćemo najveće razlike između očekivanja korisnika i stvarnog iskustva te osmisliti idealan put kupovine.
Osobnost
Oblikovanje osobnosti vam omogućava bolje razumijevanje tipičnih korisnika vaših usluga i proizvoda te uspješnije kampanje jer će se proizvodi i komunikacija razvijati s korisnikom i njegovim potrebama.
Segmentacija
Kroz statističku analizu dijelimo (potencijalnog) kupca u različite grupe na osnovu njihovog socio-demografskog profila, životnog stila, korištenja robne marke, iskustva i potreba.
Analiza pogleda i korištenja proizvoda / usluga
Analizom vaših stavova možete steći uvid u odnos kupca prema vašem proizvodu ili usluzi, odgovoriti na pitanja tko, što, kada, gdje i kako se koristi vaš proizvod ili uslugu te da li je vaša konkurencija popularnija u nekom segmentu.
Zadovoljstvo i lojalnost korisnika
Istražujući zadovoljstvo korisnika, koje ćemo dizajnirati uz pravu kombinaciju mjernih sistema za vas, saznat ćete u kojoj mjeri vaša ponuda zadovoljava očekivanja kupaca te kako prilagoditi vašu ponudu i komunikaciju u skladu s tim.
Testiranje inovacija i proizvoda
Testiranje povećava vjerojatnost uspjeha vašeg proizvoda ili optimizira već dizajnirani proizvod. Analize također procjenjuju potencijal uspjeha novog proizvoda.
Testiranje projekta
Prije lansiranja proizvoda/usluge na tržište testirajte ga. Pomažemo vam identificirati potencijalne slabosti, pridobiti potvrdu prednosti i uporediti ih s konkurentima.
Efikasnost akcija oglašavanja
Prethodno testiranje oglasa vršimo kako bismo optimizirali i izmjerili utjecaj oglasa nakon završetka kampanje, ocjenjujući performanse prepoznavanja i pamćenja poruka, utjecaj na prednost robne marke i promociju odluka o kupovini.
Analize letaka i kataloga
Rezultati analize zasnovane na mišljenjima i pogledima vaših kupaca pomoći će vam da dizajnirate letke i kataloge na način koji će biti najprivlačniji i najrelevantniji za vaše kupce i najefikasnije prodati vaše proizvode ili usluge.
Javno mnijenje
Pomoću mjerenja javnog mnijenja dobivamo odgovore na aktualna društvena i politička pitanja. Mjerimo promjene, stavove i vrednosti, odnosno javni stav prema različitim društvenim temama.
Izlazne ankete
Jedan od bitnih sadržaja ispitivanja javnog mnijenja su izlazne ankete koje točno predviđaju izborne rezultate.
Istraživanje po
mjeri naručitelja
Ad hoc istraživanje
za sve vaše
specifične potrebe.